Asta e România

De ce nu îmi mai place România? Pentru că este locuită. În fiecare zi am ajuns să criticăm guvernul, să criticăm partidele politice de la putere, să criticăm preşedintele, de parcă nu o majoritate groso modo, oarbă politic, i-a votat. Lamentarile nu mai ajută astăzi. România este republică semiprezidenţială, capitalistă, iar democraţia este la ea acasă. Şi dacă nu era Băsescu, era Geoană, iar dacă nu era niciunul dintre cei doi, era Antonescu preşedinte. Până una alta, ce am semănat… pardon, ce a votat „majoritatea”, asta culegem.   

2 comentarii la “Asta e România

  1. vorbeacide spune:

    Corect si la obiect.Asa este,sigur ca este mai usor sa critici,dar sper ca acest lucru sa se termine o data,dar inclin sa cred ca nu se va termina,nu de alta dar asta este stilul romanului si asa va fi mereu.Ceea ce este pacat este faptul ca nu invatam nimic din istorie si istoria ne va pedepsi mereu pentru faptele noastre.

  2. onyka88 spune:

    da…aveti dreptate,sunt de acord dar pana cand o sa mai fie asa??de ce trebuie sa muncim „afara”sa putem avea un trai cat de cat decent??de ce nu putem sa avem o viata,sa ne putem cladi un viitor in tara noastra?eu una sunt tare dezamagita de tot ce vad la tv si credeti-ma ca uneori imi dau lacrimile,nu stiu daca de „mila”cazului respectiv,sau de ciuda ca ceea ce am ales ne-a dezamagit.DIN NOU!:

Lasă un răspuns

